Korduma kippuvad küsimused

Valige toode - Tooteid saate leida, kui valite tootemenüüst kategooria ning seejärel saate valida soovitud toote. Lisage soovitud toode ostukorvi ning kui soovite e-poes jätkata ostlemist või osta korraga mitu toodet, siis saate sulgeda esile tulnud ostukorvi vajutades noolekujulist linnukest. Kui te ei soovi ostlemist jätkata, valige “Vaata ostukorvi”. Ostukorvis on Teil võimalik lisada toote kogust ja eemaldada tooteid. Täitke kontaktandmete väljad ning valige tarneviis, Püsikliendil on andmed eeltäidetud. Valige makseviis. Juhul, kui Teil tekib tellimisel küsimusi või vajate nõu, siis võite julgelt pöörduda info@vauh.ee Enne Kauba suhtes ostu-müügitehingu teostamist kinnitab Ostja, et ta on Tingimustega tutvunud, nõustub neid täitma ja järgima ning käsitleb neid Müüjaga sõlmitava tehingu siduvate tingimustena. Tingimustega mittenõustuv Ostja ei saa Müüjaga sooritada Kauba suhtes ostu-müügitehingut. Lisaks Tingimustele reguleerivad Müüja ja Ostja vahelisi õigussuhteid ka Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid. Kaupa saab tellida pakiautomaati. Meie e-pood on avatud ööpäevaringselt ning tarnime kaupu tööpäeviti 9- 18.00. Tooteid on võimalik kiiresti ja mugavalt tellida lähimasse pakiautomaati.
E-poest tellitud toodete eest on võimalik tasuda: internetipanga kaudu (E-poes on võimalik kasutada: Swedbanki, SEB, Citadele, Luminori (EE, LV, LT), Coop ja LHV (EE) ning Šiaulių bankas ja Medicinos bankas (LT). Visa ja Mastercardi kaardimaksed. Arvega, juhul kui selline kokkuleppe on poolte vahel enne kokkulepitud.
Peale toote kättesaamist on Kliendil 14 päeva tootega tutvumiseks. Kui Klient ei ole mingil põhjusel Tootega rahul, siis on Kliendil õigus 14 päeva jooksul Toode tagasi saata, teavitades Veebipoodi tagastamise soovist meiliaadressil info@vauh.ee. Tagastatav Toode peab olema originaalpakendis ja samas seisukorras, mis Kliendini jõudes. Toode peab olema kasutamata ehk tootel ei tohi olla mingisuguseid märke, jälgi, kahjustusi, mida Tootel ei olnud Kliendini jõudes. Tooted, mis on kasutamisjälgedega Veebipood tagasi ei võta ja need postitatakse tagasi Kliendile. 1) Tooted saab tagastada ainult riigis, kust Toode algselt osteti. 2) Toote tagastamiseks palume ühendust võtta e-posti teel aadressile info@vauh.ee 3) Raha kanname tagastatud toote eest tagasi ostja arveldusarvele viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates ostja taganemisavalduse saamisest. ZRN Group OÜ võib raha tagasimakse tegemisest keelduda seni, kuni ostja on talle tagastanud lepingu esemeks olnud asja või esitanud tõendi, et ta on selle asja tagasi saatnud. 4) Tagastamisele kuuluva Kauba halvenemise korral vastutab Ostja kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on Kaupa kasutanud muul viisil, kui on vaja selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, võib ostja seda käsitseda ja kasutada üksnes nii, nagu tal lubatakse tavapäraselt seda teha poes.
Garantiinõude laekumisel tootele, mis on ostetud meilt, me kas parandame toote või asendame selle. Kui me ei suuda mõistliku ajal jooksul toodet parandada ega asendada, on Ostjal õigus saada kogu kauba eest tasutud raha tagasi. Remonditud või asendatud toodete transpordi eest Ostjani tasume meie ning garantiinõude puhul vastutab toote meile saatmise eest Ostja. Pretensioonide esitamine ja tingimused 1. Kaubale pretensioonide esitamise aeg on eraisikule 30 päeva alates toote üleandmisest. Garantii ei kehti toote kasutamisest tulenevatele kuluvosadele. 2. Pretensioonide esitamise aja jooksul on tarbijal õigus toote tasuta remondile või asendamisele. Kui viga on tekkinud tootja süül, kaetakse kõik materjali- ja tootmisvead ning töö kui varuosade maksumus. 3. Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument. 4. Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine. 5. Pretensioonide esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale. 6. Pretensiooni esitamise õiguse kasutamiseks tuleb saata vabas vormis pretensioon epostiga info@vauh.ee. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. (https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon) Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole. (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET)
Kui soovite on võimalus registreerida ennast püsikliendiks. Kasutajana saate meilt püsikliendi pakkumisi ning Teie andmed on ostukorvis eeltäidetud. Samuti on võimalik registreerunud kliendil näha ostuajalugu ning salvestada maksevõimalused. Püsikliendiks saamiseks peab isik olema vähemalt 18-aastane ning omama alalist elukohta.
et

Cart

Teie ostukorv on tühi

Back To Shop